Liten paus..

Haft det tufft med Walle nu sen förra helgen, träffat olika läkare, akuten mitt i natten, fått turas om att sova.. varit jobbigt för oss alla! I tor åkte vi till barn läkaren per i åhus han är bäst! Fick ny medicin att andas in i mask, imorgon ska vi på återbesök får se vad han säger för det är inte bra ännu men bättre! Rickard hade planer nu i helgen som var och jag ville inte vara ensam så blev mys hos mamma på landön och massa friskluft för Walle! Rickard kom ut i sön efter golfen och igår fick vi Mattias och Törnkvist mä oss, orkar inte berätta om allt jobbigt mä läkarbesök o sömnlösa nätter så bjuder på härliga bilder istället! Tack för alla som tänkt på oss ♥















Förra veckan målades det lite..




Nu somna Walle så får mä passa på, hoppas på en lugn natt utan allt för mycket hosta! Hur mysigt vi haft idag får jag berätta en annan dag! Nattis!


Kommentarer
Postat av: Challe

Vad fint det blev med taket!

Hoppas att lilleman blir bra snart, jobbigt för både honom och er!
Skickar stor kryapåsigkram till Walle!

2013-07-10 @ 07:02:11
URL: http://challekarlsson.blogg.se
Postat av: Ullis

Längtar ihjäl mig efter Walle nu kände jag...hoppas ni orkar ses snart! ❤❤❤stor kram

2013-07-10 @ 07:48:25
Postat av: Linda

❤❤❤

2013-07-10 @ 17:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0