Sluta klaga..skäms..

Idag fick jag mig en tankeställare.. Här klagar jag för att jag får bära vårt barn ett par veckor extra i min mage.. Medans en vän kämpat för att få ett syskon och äntligen lyckades plussa.. Hon var så glad i går för dem hade fått se det lilla hjärtat slå på ett tidigt ultraljud.. Hon skickade mig en bild, jag var så glad för deras skull och var så skönt att dem fått höra lilla hjärtat! Några timmar senare var allt borta och inget liv fanns längre! Jag blev så ledsen och såklart kan inget trösta dem i denna sorg! Jag hade inga ord till henne bara tårar och förtvivlan!
Min kära fina vän ♥ Jag vet hon är så glad för min skull och längtar så mkt efter vår gosse men vi skulle ju gå långa promenader i höst med våra bebisar,mysa,leka o bara va..
Jag ska inte klaga över små saker längre! Jag vet att vi har våran bebis om senast 8dagar.. då menar jag verkligen senast! Hoppas fortfarande imorgon men då får det skyndas på..

Vännen, finns för dig och tänker på er! Älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: En som läser varje dag

Tycker att du klagar väldigt lite för att ha gått över så pass många dagar som du har. Verkligen ledsamt att läsa om din vän och de måste gå igenom en sorg som man inte ens kan föreställa sig, men de blir inte mindre ledsna för att du tycker att det är jobbigt och vill att bebisen ska komma. Man får klaga när det är tungt, även om andra går igenom hemska saker.

2013-02-13 @ 17:40:54
Postat av: sandra

Tack snälla! Känner jag dig? Nyfiken såklart!

2013-02-13 @ 17:42:56
Postat av: Linda

❤❤❤

2013-02-13 @ 19:44:37
Postat av: Anna

Men fina du, du måste få tycka det är jobbigt ändå! Det är en pärs att va höggravid och sen gå över tiden borde va olagligt!!

Vi kommer över vår lilla sorg, det gör man med vänner som dig!!

Kom igen nu bebis! Sprid lite glädje, det behöver vi!!!

Puss och kram hjärtat

2013-02-13 @ 22:06:21
URL: http://heddassyskon.blogg.se
Postat av: en som läser varje dag

Hej igen. Nej vi känner inte varandra. Men vi känner båda Josephine, hon är min svägerska.

2013-02-13 @ 22:43:18
Postat av: Jennie och Norah

Tack snälla! :) och lycka till nu när det väl startar! Wihoo så spännande!! Kraam!

2013-02-14 @ 06:59:25
URL: http://jennieohlund.blogg.se
Postat av: Hanna M

Alla har vi något vi tycker är jobbigt, litet som stort spelar ingen roll! Det viktigaste är att vi stöttar och peppar varandra och ger varandra en extra kram när vi behöver det. Lycka till när dagen kommer som bebis vill komma ut och ge din vän en extra kram i hennes sorg!
KRAM!!!

2013-02-14 @ 11:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0