Min födelsedag!

Igår fyllde jag 30år som alla vet! Jag hade en jätte mysig dag! Malena, Miche o Elli kom och fikade på eftermiddagen och jag fick fin present..

Lite senare kom familjen kempner, Sofie , Ebba och mamma på fika.. Av fam Kempner och farmor fick jag ett jätte fint silverarmband


Av mamma och Tommy fick jag pengar och silverskedar..

Av Bella fick jag 30st små presenter med allt från nagellack,saker till håret,bodylotion mm..galning haha!




Sofie, Johan och barnen fick jag presentkort och en rolig body skimmer från bodyshop


Svärföräldrarna hade gjort ett eget presentkort till en framtida resa..




Rickards mormor o morfar, en fin blomma där det växt pengar.. :-)


Av Rickard fick jag ett halsband o blommor såå fint ♥





Ullis kom hit med en blomma :-)


Sandra o barnen skickade tulpaner hit :-)


Anna kom hit med ett fint babynest hon själv gjort såå fint..



Vet vissa hamnar på fel håll men min mobil bara bråkar just nu.. hmm.

Igår kväll hände ngt stort.. jag tog bort min piercing i tungan..stort! Haha!

Tack till alla som gratta mig igår!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh så fina paket :))

Hur länge ska du va utan piercingen?

Puss

2013-02-01 @ 12:15:19
Postat av: sandra

Föralltid, för gamal nu ;-)

2013-02-01 @ 12:28:25
Postat av: Stoffe

Stackars Rickard;)

2013-02-01 @ 16:38:49
Postat av: sandra

Stackars Rickard? Varför? :-)
Vem är Stoffe?

2013-02-02 @ 10:37:56
Postat av: Josse

Det var på tiden Sandra! ;)

2013-02-03 @ 07:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0