Barnmorskan!

Idag kl 11 var det dax för barnmorskan..börjar närma mig + 20kg.. Det får man ta tag i sen hon uppskattade gossen på 4-4.5kg men ibland har hon fel sa hon :-) huvudet låg väldigt långt ner och jag ligger högst upp på kurvan.. hjärtljuden starka och mitt blodtryck var bra! Fick en tid om en vecka då kan hon göra en svepning tror jag det hette om jag ville..fick även en tid till sjukhuset om jag går över sålänge att dem måste igångsätta mig..men på den tiden är det inte säkert dem sätter igång mig om bebis mår bra väntar dem ytterligare två dagar.. men tror det startar av sig själv :-) kramiz

Kommentarer
Postat av: Ullis

Toppen vännen, allt som det ska vara då alltså! Hon kunde gott hjälpt dig på traven redan idag tycker jag... ;) kram

2013-02-05 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0