Barnmorskan!

Idag var det sista besöket hos min fina barnmorska Linda Nordström helt underbar människa! Trode dok det skulle vara sista besöket förra tisdagen, var närvös för jag bestämde mig att göra hinnsvepningen.. Söta Jenny följde mig mig så gulligt! Mitt blodtryck va högt.. Linda känner mig och jag sa det var nog för jag var närvös för jag tänkte på hinnsvepningen.. Linda hade ångrat sig och tyckte inte att vi skulle göra det, min mage är så långt ner likaså huvudet, jag har haft känningar och andra symtom som sägs att det snart är på gång.. Det var då onödigt att reta igång ngt, allt går bättre om det får starta själv.. tog nytt blodtryck högt fort.. fick ligga ner och vi lyssna på hjärtat.. hon snacka med en doktor..på 3e försöket hade jag bra blodtryck :-) puh! Gav choklad o blomma till Linda hon blev så glad o börja gråta.. naw!
Gick och luncha med Jenny o Rickard sen på rosegarden..nu ligger jag på soffan.. sur att jag missat att det är fettisdagen idag.. tänkt hela tiden att det är på söndag man äter semlor men är kanske båda dagarna?!
Det börjar kännas som att jag kanske missar dopet nästa helg, lille Ellis dop.. det börjar bli tajt med tiden :-( och varför har jag inte fixat Rickards 30års present innan han fyller om 1v? åå vet inte vad jag ska köpa! Tack för alla sms o pepp ni ger mig! kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Snällt av Jenny att följa med :)

Naw, söta barnmorskan :)

2013-02-12 @ 17:19:43
Postat av: Anonym

Hade din Linda (barnmorska) på föräldrarutbildningen, så mjuk och fin :)

2013-02-12 @ 17:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0