Familjegudstjänst..

Oj vad seriös man var i går, vi var i kyrkan kl 11. Babysången hade avslutning och först var det i kyrkan och sedan fika och pyssel i församlings hemmet. .
Det var massa barn i kyrkan som sjöng och spelade, walle älskade musiken, alla barnen och alla ljus och lampor! Han var jätte duktig! Vi var mä framme och gjorde en av låtarna vi brukar sjunga på våran babysång.
Här är polaren Putte och Walle..


Vi skulle till Linda o Robin sen men tyvärr orkade vi inte, vi alla var så trötta så vi körde hem och sov.
jag o walle sov i sängen sen efter en timme väckte vi honom och han fick mysa med Rickard. .han får inte sova längre nu på eftermiddagen. .
jag lagade mat och fixade lite.. gick sedan för att kolla till mina gossar och då möttes jag av detta ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0