Underbar morgon!

Imorse kl 07 gick Rickard upp med Walle och jag fick sova till kl 09 det var hur skönt som helst!
Solen skiner och man känner sig pigg! Man smälter när man kommer upp och ser Walle och Rickard mysa i soffan ♥


imorgon ska jag ringa kyrkan och boka en tid för dop, tiden bara springer iväg! Ska höra lite vad dem säger osv! Det blir rinkaby kyrka för nu bor vi här och tillhör den församlingen så tycker jag det känns rätt att Walle ska döpas här, även om jag älskar åhus kyrka :-)
Snart är denna underbara helgen över. kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Mysigt o planera dop❤Vilken härlig morgon du fick❤kram

2013-04-01 @ 15:15:23
Postat av: Challe

Klart att killarna med ska få va med :) Kan ju kanske ta det en helg i april?

Kul att planera dop! Vi hade dopet i Rinkaby, gillar med Åhus, men den är så stor så vi kände att det blev lite mysigare med Rinkaby. Vilken präst ska ni ha? Vi hade David, jätte trevlig.

Kram

2013-04-01 @ 21:28:41
URL: http://challekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0