Underbar dag!

Igår var det en jätte bra dag! Gick in på jobbet och sa hej,sedan 10.30 mötte jag upp en tjej som heter Lina som jag mailat en del med hon fick en Wilhelm två veckor efter att Walle kom..Hon är några år äldre än mig men vi kände till varandra lite innan vi blev gravida! Så Walle o Wille fick träffas för första gången eller ja vi va ute hela eftermiddagen i fina vädret så dem låg gott i sina vagnar och vi tog en fika på ute serveringen på fenix.. satt där länge och tragga plötsligt vaknade Walle o skulle ha mat bums..ville inte amma på fenix i lunch rusningen direkt så blev att amma nere på söndertog i solen haha! Sedan gick vi en sväng o sen vaknade Wille och blev akut mat på torget hihi vad gör man? måste ske bums!

Sedan var det återbesök för mig, det gick bra skönt att veta!
Walle va på sitt bästa humör och charma barnmorskan!

På vägen hem fick jag sms av Anna om vi ville komma på fika och det gjorde vi såklart..en jätte bra dag!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0