Privat barnläkare!

Hade sagt till mig själv att om inte Walles hosta va bättre idag skulle jag uppsöka läkare! Natten va hemsk igen..
Visste många rek Zetterlund i Åhus så goggla fram hans hemsida o registrera mig o Walle, jag mailade honom för att höra vad han sa och jag fick svar direkt att han gärna kollade på Walle idag! Man bokade sina tider själv via hemsidan jätte smidigt! Kan rek honom kostade inget tills barnet fyllt 18år. Fick tid 13.40, tack farmor för att du följde med oss! Vi fick recept på bricanyl hoppas det ska hjälpa Walle att sova lite bättre inatt!








Kommentarer
Postat av: Hanna

Han är bäst!! :). Kommeraldrig att gå till någon annan hädanefter :)

2013-04-15 @ 20:02:40
Postat av: Malena

Visst är han bra! Jag hade honom när jag var liten :) fick alltid väldigt bra hjälp! <3

2013-04-16 @ 21:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0