Lite skillnad..

Det är lite skillnad på att åka in till stan ensam eller med barn..
När Petra hämtade mig var jag såklart inte färdig! Matade Walle, jag skulle fixa håret, Walle hade pyjamas och skötväskan var inte packad! Men allt går mycket fortare med lite hjälp! Haha!

Jag skulle lämna tillbaka en kofta som jag ångra mig att jag köpte. Skulle byta ett par byxor som Walle fick igår, tog en body istället!




Sen kunde jag inte hålla mig för hade bonus checkar hihi..



Sen blev det pyjamas och en munk tröja!




Kommentarer
Postat av: challe

Vilka fina saker, gillade Newbiebyxorna :)

Vi har inte jätte mycket bokat, men lättast är kanske en helg? En senare frukost en söndag kanske? Vi hade ju kunnat köpa med oss frallor och lite sånt :)

2013-04-02 @ 21:51:39
URL: http://challekarlsson.blogg.se
Postat av: Cissi

Fina saker! :)

Det är inte lätt att bestämma en tid man ska vara färdig på numera.. Får gardera sig med en halvtimme, timme ;)

Kramis

2013-04-02 @ 22:12:19
URL: http://sesajlia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0