Jobbigt..

Dessa dagar har varit väldigt tuffa jag är verkligen helt borta..
Känns som man vilat sig igenom dessa tre nätterna.. inte fått sova många minuter.. Stackars Walle har mä haft svårt att komma till ro, äta och andas..

Igår åkte vi in på åter besök på sjukhuset, dem sa det är på bättringsvägen och det var skönt att höra!

Malena fyllde år igår så Rickard fick åka till dem själv, jag o Walle åkte till Petra..Jag tycker det är läskigt att vara ensam när han hostar så mkt att han tappar luften..

Idag är vi oxå hos Petra och slappar! Tänkte vila en del idag men Walle har inte velat sova direkt, bara små korta! Petra tog fram en resesäng och gjorde mysigt..

Hoppas allt blir bättre nu för varje dag son går..
kramiz

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tråkigt när de är sjuka och man inget kan göra! När axel va så sjuk sov han också dåligt men vi fick tipset av läkaren att han skulle sova kallt för då vidgades luftrören, han skulle också ha ganska mycket lutning så slemmet inte fastnade när han sov. Vi kunde till och med ha han i bilstolen sovandes om vi ville! När vi väl fick han att sova ute kunde han sova i upp mot 5 timmar. Tar hårt på krafterna hos de små. Axel va också så slapp och orkade inget jag satt uppe i soffan om nätterna och lät han sova i min famn. De tar hårt men de går över :) slösa med koksalt och använd näsdroppar vid behov. Känn själv efter och skit i vad som står på förpackningen :) kram

2013-04-08 @ 19:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0