Godmorgon!

Igår kväll var jag riktigt kass, Rickard han komma hem innan febern smällde sig på..svettas, frysa usch! Låg helt pall!
Inatt har jag fuskat, walle har legat hos mig och jag gick bara upp en gång och gav han mat, det var mest för att det ena bröstet höll på att sprängas haha, då jag legat och ammat från bara ena bröstet hela natten.

Det är tufft med hög feber och en liten att ta hand om.. Rickard hjälper mig så mycket han bara kan ♥

Tog en pilla imorse hoppas inte febern kommer tillbaka.

Såhär glad just nu..



Jag fick ett litet skratt idag, smälte ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Inte kul å va sjuk :( måste va riktigt jobbigt att ta hand om en liten samtidigt när man inte själv mår bra :(

Hoppas du kryar på dig så vi ses imorn ❤

2013-04-05 @ 14:55:15
Postat av: Ullis

Krya på dig❤

2013-04-05 @ 20:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0