Extra jobb!

Idag skulle jag varit ledig men får hoppa in och jobba lite extra 11.50-18.30.. skulle träffat mamma i eftermiddag men flyttade på det tills söndag istället!
 
Ledig på lördag och nästa lördag o var ledig nu lördagen som var men typiskt nog jobbar jag lör 29e när Anton ska ha kalas kl 14, jag jobbar till 14.30 så tänkte ja kunde hunnit med en sväng dit sen men nu måste jag nog jobba över oxå för att på måndagen sen släpps massa nyheter som ska packas upp på lördagen när vi stängt! Sen på kvällen där den 29e kommer Malin, Johan o deras lille Erik hit, ska bli jätte mysigt ser verkligen fram emot det!
Får se om jag får hälsa på Anton en annan dag istället! Måste ringa Marie oxå och boka en tid för lite fix i håret :-)
 
Va ganska härligt att ta på skinnjackan idag får jag erkänna ;-)
 
Ha en bra dag mina vänner, Å Tack Challe för tipset det kör jag på ;-)
Josse, jag ska försöka bättra mig med magbilderna hihih..
 
Kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0