Barnvagn..

Puh igår åkte vi in till kids corner för att titta på barnvagnar hade hört att vissa modeller va iallafall 12 veckors leverans tid så dax att börja kolla lite kanske :-) Vi blev trevligt bemötta och en tjej gick igenom alla modeller,märke och bra o negativt..det va verkligen en djungel.. Vet inte om jag blev mycket klokare men tror faktiskt det, nu ska man bara läsa lite om alla och fundera på vad just vi vill ha och vad våra behov är.. varför finns det så mycket att välja på? :-) Fågade efter tips i fre på facebook och det blev en het disskusion , klart alla hade olika behov,märke och priser..det som passar en annan kanske inte jag är så sugen på osv.. Dok har jag provat Malins vagn hon köpt till Erik och den gillade jag ju :-) Tittade lite extra på den igår! ;-)
 
Igår hade vi spel kväll med Linda,Robin,Petra o Robban mycket trevligt :-) Längesen jag träffade Linda nu får bli andra bullar nu tycker jag, får inte gå sålångt mellan gångerna!
 
Idag ska jag träffa mammi!! kramizzz

Kommentarer
Postat av: Ullis

Förstår att det är en djungel,,,alla dessa beslut!! Annat var det på "vår tid" när man köpte en begangnad vagn av släkten för en tusenlapp o var så stolt så stolt på första promenaden ;-) <3 Ha en underbar söndag, hörs i ses snart hoppas jag! Puss

2012-09-16 @ 10:49:40
Postat av: Rebecka

Ja det är verkligen inte lätt att välja! Men jag är glad att vi valde en vagn där man kunde ha sittdelen vänd mot sig, för vi bytte ganska tidigt då Alfred inte gillade att ligga i liggdeken! Hade känts konstigt att ha han från sig när han bara va 4,5 månad! Hoppas du hittar någon som känns rätt! Kram

2012-09-16 @ 13:20:01
Postat av: Linda

Tack för igår, alltid lika kul :)
Får absolut inte gå lika långt tid tills nästa gång vi ses!!
Puss

2012-09-16 @ 20:17:35
Postat av: Charlotte

Du får hålla oss lite uppdaterade vad gäller barnvagn :) om jag bara får säga en sak ur mitt yrkesperspektiv så är det att sittdelen ska vara vändbar alt att barnet bara kan vara vänt mot er, barnet känner sig trygg med att se er, ni känner er tryggare och mängden intryck minskar kraftigt vilket är bra i början, annat är det ju när barnet blir över året... Sry att jag la mig i, kram

2012-09-18 @ 20:14:45
Postat av: Lisa

Jag röstar på bugaboo :) lätt och enkel!

2012-10-01 @ 07:46:46
URL: http://Lisajadeholt.blogg.se
Postat av: Lisa

Ja den har varit låst 2,5 månad :) Tack, vi är jätte nöjda med namnet! Svårt med pojknamn annars och ville ha något ovanligt så blev Nelson.

2012-10-01 @ 22:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0