Ångest..

Jag fick lite smått ångest igår kväll när jag åkte hem från vårat möte på jobbet.. På lördag-söndag ska vi på utbildning i hässleholm på ett hotell och sova där, träffa folk från andra butiker osv.. Men igår fick vi höra lite mera info om vad som gäller i helgen och vilka tider osv.. vi ska checka in på våra rum mellan 17-18, sedan är det fördrink o mingel, fin middag, modevisning för våra nya kläder, bar o dans?? Hmm trode inte det va en fest på lördagen liksom.. Alla började snacka kläd kod och det verkade som alla verkligen skulle klä upp sig.. Men vad tusan ska jag ha på mig? Jag måste se fall jag får på mig något av mina gamla pary kläder..tror knappast det men får väll göra ett försök.. och inte en ända mamma kjol har jag hittat att köpa..förutom på nätet för typ 700kr som inte min budget tillåter.. åå panik..
 
Idag börjar jag klockan 11.50 men ska in nu kl 10 och fika med Lotta, får dra in henne på hennes och kolla fall där kommit in någon kjol, går ganska fort att kolla igenom mamma kläderna där då det är typ 3ställ :-/ brukar inte finnas så mkt kul.. sen blir det hem i kväll o kolla vad man har i sina gömmer..
 
Trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hittar säkert nåt fint från " förr"... Du har ju massa saker :)
Hoppas du hittar nåt som passar bara.. Där e väl problemet att de flesta partykläder kanske e för små?:(

Lycka till!
Puss

2012-09-19 @ 18:03:45
Postat av: Linda

Skulle stått Linda å inte anonym hihi :)

2012-09-19 @ 18:04:17
Postat av: Ullis

Hoppas klädfrågan löst sig o att ni får riktigt trevligt! :) kram

2012-09-21 @ 18:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0