Söndag!

Jag har verkligen inte gjort ngt vettigt alls idag, kommer nog inte göra det på resten av dagen heller! 
Rickard är och golfar men kommer nog hem strax!
Igår när jag jobbade hade Rickard smsat mig och frågat om vi inte skulle bjuda ner våra systrar på lite pizza bara.. Tyckte det lär som en jätte trevlig ide, Bella jobbade dok och Malena va jätte förkyld och mådde inte så bra, tråkigt för va längesen vi sågs! Men Marie o Anton o Sofie kunde, vi frågade även Linda,Robin o Mattias.. Det blev pizza och lite spel :-) En lagom skön lördag och bara umgås! Myspys!
 
Ibland undrar jag, är ingen annan ute längre i kompis kretsen nu när inte jag är ute och festar Vad gör alla andra nu om helgerna när jag inte fixar fest? ;-) Är jag bara inte bjuden eller det händer inte så mkt längre bara? Tanken slår mig.. Ibland är jag dålig på att höra av mig men tycker ända att jag försöker höra av mig till alla, har några vänner som är himla bra på att höra av sig till mig oxå vilket är skönt.. Sen har man ju vänner som är lite sämre på att höra av sig än mig får jag väll erkänna men jag vet att dem finns där ändå :-) Vissa behöver man inte prata med varje vecka utan att veta att dem ändå finns där! Vill finnas för alla mina vänner!
 
Blir nog att planera in en dag till Ullared snart, aldrig varit där, sen vill jag till nya Emporia oxå! Usch lät dyrt detta haha!!! Kramar!!!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltid lika kul å träffa er :))

Tror inte de e så många som e ute å festar längre.. På nåt sätt e de inte lika kul längre.. Roligare att träffas hemma å äta å spela spel :)

2012-10-29 @ 17:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0