Godmorgon fredag och minus grader!!!

Brrr inatt var det kallt, men fint väder det gillar jag! Igår vad jag hemma hos Malin på lite tjejmys och bebis gos det var tre andra nyblivna mammor och deras små bebisar..åå lilla jag :-) Det var mysigt och man fick en inblick hur en mamma dag såg ut, får lära mig dricka kaffe bara ;-) 
Sedan hämtade mamma mig, vi körde till konsum och sedan hämtade vi Elias på fritids, då sofie jobbade kväll! Han ville hänga med mig hem och ville sova över hos oss vilket passade oss då jag börjar 11.50 idag och sofie och Elias är lediga! Så snart kommer Sofie o hämtar honom!!
 
Han ville ha varm choklad till frukost, och det fixade jag såklart! Morgon mys i soffan!!
Nu ska jag göra mig redo för jobb 11.50-18.30 lyx :-) Jobb imorgon oxå men sedan är helgen oplanderad!!
 
 
kramizz
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du läser hos mig:) Ha en mysig kväll!

2012-10-26 @ 16:20:13
URL: http://www.franskanetillnorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0