Barnvagn beställd..

Yes idag beställde vi vagn, det blev en Teutonia BeYou.. Jag gillade Malins så mycket och hon är så nöjd så känns bra nu! Köpte även första kläderna, blev lite bodys och mysbyxor!
 
Jag fick prova Malins idag när vi skulle hem till Ida på lite lunch och skit snack ;-) Jätte trevligt att träffa dem, Ida umgicks jag med mycket när ja va yngre och även lite under intensiva fest perioden i 20-22års åldern haha sen har vi inte umgåtts..Hon fick en tös för sju veckor sedan, så va jätte roligt att träffa dem! Malins lilla Erik växer så fort känner jag, det dröjer ibland lite innan vi ses och det händer så mycket på dem veckorna, sötis!
 
Varit på kalas nu hos Robban som fyller år dem bjöd på godaste bakade potatisen och tårta, sedan såklart kanelbulle :-) jag orkade ingen så tog med mig en hem hihih!!!
 
Nyss duschat så fanns det typ inget vatten blev helt stirrig, inget i kranen heller typ.. då visade det sig att dem spolar vårat dricksvatten nu 21-05 hmm..
 
Första jobbiga gravid saken..svullna smal ben :-/ köpt stödstrumpor som ja haft på jobbet i veckan..tror det hjälper lite, vatt fri idag och inga problem då..
 
Nattis!! Lång dag imorgon 9-19.30... Kraam
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att ni beställt vagnen :) tar ju ändå några veckor innan den anländer...

Mums med bakad potatis, längesen jag åt de..

Puss

2012-10-05 @ 11:53:47
Postat av: Lisa

Mysigt att beställa vagn :)

2012-10-07 @ 22:00:30
URL: http://Lisajadeholt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0