Lördag!!

Vaknade pigg kl 8.30, gick ner och duschade och fixade sedan frukost! Hade massa planer i huvudet på vad jag skulle hitta på idag, tänkte åka till stan och kolla lite julklappar, tänkte åka en runda till Eko och kolla in deras julmarknad och kanske få mig lite julkänsla.. men min kropp sa gå och lägg dig och vila, så det var bara att lyssna på den och sova en stund! Nu sitter jag här och har inte gjort ngt vettigt på hela dagen förutom tvättat sängkläderna.. Fint väder, vad skulle vara skönare än en liten promis i friska luften? Men jag vet att efter en liten stund har jag ont och behöver sitta en stund :-/
 
Ikväll ska vi hem till Petra o co på lite lördagsmys, äta lite mat och spela lite kort tror jag, ska bli trevligt!
Rickard skulle spelat cup ikväll i hässleholm men han vakande seg och förkyld :-/ tråkigt!
 
Ha en trevlig helg mina vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0