Hos Linda o Robin!

I lördags var vi bjudna på fest hos Linda o Robin, premiär festen i nya huset!!! Dem har fått det så himla fint! Nu väntar dem på trappan upp till övervåningen och att toan ska bli klar där uppe! Så på nyår ska vi nog kunna vara i hela huset :-)
 
Vi hade en jätte trevlig kväll, åt tacos och massa annat gott! Det är verkligen inte riktigt samma att vara nykter och plus 10kg när det är fullt ös på nästan hela sällskapet.. Bebis reagerar väldigt mycket på musik just nu, tror han gillar det för han låg inte stilla på hela kvällen :-) Sofie hade med några av sina vänner, och Robin hade en kompis, kul med lite nytt folk! Träffat Tina o Daniel innan men inte pratat så mycket med dem, trevligt!
Marie redo för tacos!
Daniel säger någon roligt, fångade ett bra ögonblick! Älskar att se syster skratta!!!
Fin syster Bella!
Grabbarna tar lite mat..
Hjärtat!
Helan och Halvan ;-)
 
Hihihi..busarna!
Tina o Syrran hittade brottar trikåer.. ;-)
Smile..
Första grabbarna i vattnet..
Sötisarna!
Flera har hittat i, Marie trivs bland killarna, ser sjukt nöjd ut iallafall! HIhi..
Skåål!
Johan o Syster
Tina o Linda!
Jag..
 
Min kamera dog när det började spåra ut så det får ni väll tack mig för hihih!!! Kanske jag har någon rolig på mobilen!
 
Tack för en trevlig kväll mina vänner!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för i lördags :))

Massa fina bilder blev de oxå :)
Puss

2012-11-19 @ 17:17:01
Postat av: Sofie

Haha vilka jävla bilder. Den på mig o johan tog ju nästan priset.... Hmmm men jag tackar nog för att kameran dog iaf.... Haha tack för ännu en rolig kväll vänner!

2012-11-19 @ 21:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0