Godmorgon!

Sitter på bussen in till jobbet, efter 4 dagars ledighet börjar jag lite nätt med 8.30-13.. blir en fika med fina Cissi sen, så glad att hon styr upp lite dejter! igår kväll innan jag skulle sova mailade jag en vän o frågade lite vad hon trode dem ska göra med mig på sjukhuset nästa vecka..samtidigt gogglade jag.. fast jag vet att jag inte borde..mådde nästan illa av allt jag läst om blod o proppar.. kröp ner i sängen..såg då att Josse svarat ett långt inlägg.. skrev bara godnatt till svar och sa jag fick läsa svaret idag annars hade jag nog nanat dåligt!! Samtidigt fick jag sms av Petra att hon kunde följa med mig om jag ville.. :-) Idag har stackars Malena gått över en vecka.. Heja Heja kom nu lilla tjejen!! Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej sandra :) Åh jag använder inte appen blogg.se knappt så är inte så duktig på det där.

Hoppas det löser sig!

Kram

2012-11-20 @ 15:01:32
URL: http://lisajadeholt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0