Föräldrarkurs!

Igår var det dax för första delen i föräldrarkursen, Rickard han följde med och det är jag glad över! Vi var 4par och två tjejer som kom själva! Vi pratade om den nya familjebilden, vad händer på bb? vad händer när man kommer hem? och amning!
Nästa vecka är det dax att prata förberedelser inför förlossningen, förlossningslopp och smärlindring! Jag tycker att det är bra att dem har dessa kurser för dem som vill gå! 
Jag vet vilka några var av dem men inga vi känner, Rickard hade spelat fotboll med en av grabbarna och en av tjejerna jobbar på Domus så henne hade jag ju sett några gånger :-)
 
Idag kan man väll säga att min sjukskrivning börjar på riktigt, jag ska jobba 14-18.20 idag istället för 8.30-18.20..sedan har jag ett 4 timmar pass på fredag istället för 8timmar! Imorgon är jag ledig tänkte försöka få lite julstämning här hemma! jag har plockat undan lite nu på förmiddagen,städat lite o fixat! Nu blir det en paus!
Rickard va så duktig igår han tog ett ryck i källaren o fixade lite.. Han är underbar på alla sätt och vis, han är så mån om mig att ja tar det försikigt och vilar..han har tagit mera ansvar hemma( han tog mkt avsvar innan oxå) och är helt fantastisk på alla sätt när man själv känner sig ganska tråkigt, trött och lite grining!
 
Idag ska min älskade syster Sofie till sjukhuset och göra hemska undersökningar dem ska söva henne och jag jag hoppas allt går bra!! Håller tummarna! Kram på er!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Spännande med föräldrarkurs:)

Din Rickard e så hjälpsam å omtänksam på alla sätt å vis ❤

2012-11-28 @ 17:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0