Dax att tagga ner..

La mig nyss i sängen gud så skönt! Tröttis! Var hos en jätte trevlig läkare idag, skönt att bli så trevligt bemött! Jag blev tyvärr sjukskriven 75 procent.. första gången i mitt liv jag är sjukskriven! Dem kommer fortsätta ha koll på mina ben och andra bekymmer som jag har, känns tryggt! Ska ringa försäkringskassan imorgon och höra lite vad som gäller då detta är helt nytt för mig! Jag får inse att min kropp inte vill så mkt som mitt huvud vill längre! Jag är så envis men nu lyssnar jag på doktorn! Tack för alla sms, facebooks inlägg o samtal härligt med sådan fin familj och vänner!! Imorgon ska vi på första föräldrar träffen spännande! Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: farmor Kerstin

Nu gäller det att vara rädd om dig. Du klarar säkert av att vara lite ledig. Vi ser i stället fram emot vad som händer om ett par månader. Stor KRAM

2012-11-26 @ 22:35:59
Postat av: Josephine

Tur att ngn sätter ner foten och får dig att lugna ner dig..! Det var på tiden dessutom! :) Kram

2012-11-27 @ 07:43:07
Postat av: Challe

Vad bra att det var en bra läkare, som verkar ha lyssnat på dig och tagit dig på allvar. Aldrig kul att vara sjukskriven, men är nog bra för så länge man jobbar så är det svårt att lyssna på kroppen, man bara kör på. Det är svårt att acceptera att man inte kan köra på i samma tempo som tidigare. Men passa på att njuta av tiden som är kvar så mycket du kan. Unna dig att göra saker som du inte brukar ha tid med. Som alla sa till mig mina sista 3 veckor när jag var ledig..den här tiden kommer aldrig mer tillbaka :) Så unna dig att ta dig tid att göra saker som du vill, sedan kommer det att vara en annan liten underbar männsika som bestämmer det mesta :)

Ebbe hade vi som alternativ om det hade blivit en kille, och Olle. Ebbe är jätte fint!

Ta hand om dig!
Kram

2012-11-27 @ 11:26:26
URL: http://challekarlsson.blogg.se
Postat av: Amanda

Usch, det är aldrig roligt med sjukskrivning! Jag blev själv sjukskriven 25% under halva min graviditet. När är du beräknad till?:-)

2012-11-27 @ 16:14:48
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0