Arg..

Jaa jag är så arg på mig själv, varför är jag så närvös och rädd för ngt jag vet inte gör ont?! det är ju bara stick i fingret.. aa kan jag inte bara koppla av..varför söker det mig så :-( Alltså glycos testet imorgon kl 08..fasta från midnatt tills 10.30 imorgon..jag som alltid äter direkt på morgonen..får inte dricka heller.. Ska bli spännande och se vad dem säger om min mage första gången dem ska mäta den..säkert gått upp en del kilo sen sist..ska visa barnmorskan mina hemska ben oxå! Hoppas jag inte har gravid diabetes..får hoppas det blir lite sömn inatt..klar 10.30 imorn sen  jobb 12.50-19.30 får se vad jag gör mellan där..Hoppas jag inte svimmar imorgon..ingen mat på morgonen, sitta där 2timmar spänd o närvös..Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Man KAN inte rå för hur man känner, tänker och är..du är du och är en helt fantastisk tjej!! ❤❤Håller tummarna att allt går bra och att du ännu en gång säger..Det gick ju bra, ingen fara! Minns hur hungrig jag var efter det testet,ha ha, hör av dig om jag ska bjuda på frulle före jobbet! Kramar

2012-11-14 @ 22:53:30
Postat av: Josephine

Det kommer att gå hur bra som helst! Nyp dig själv ngn annanstans samtidigt som det sticks i fingret. Lycka till!

2012-11-14 @ 23:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0