Vilka fina varma dagar vi har :-)

Åh idag har det verkligen varit sommar, helt fantastiskt varmt! Vi har nyss käkat kvällsmat ute på altanen helt underbart!!
Jag åkte in till stan så jag va där kl 10 när dem öppnade, köpte present till Petra,sedan hade jag tid hos tandis kl 11..Bläää gillar verkligen inte tandläkaren, men det såg bra ut tog 25minuter och kostade 700kr tack för den :-/ inga hål iallafall... Jag lyxade till det och beställde sushi med mig hem och njöt av lunchen sedan i solen! Sushi är något jag verkligen kan bli så sjukt sugen på alltså.. jag gillar det skarpt!!!!
Igår kväll åkt vi ut till mamma o tommy på Landön o grillade, mums verkligen jätte mumsigt!!! Bjuder på några bilder!!!
HIhihi vet inte vad Ebba gör hihihih
Bella fick ett skratt anfall efter någon kul bild hon tog haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0