Min stjärna!!!

Igår var det del final i svensktoppen nästa i hässleholm, bella hade gått vidare tills nu när dem va 6st kvar, dem sjöng i går och blev intervjuade jag är så himla stolt! Hon vann inte tolalt sett men hon fick flest röster av lyssnarna och hon blev jätte nöjd, en annan kille fick bättre av juryn och vann på såsätt.. Mysko för den killen hade jag gissat skulle komma sist tyckte han va sämst men men vad vet jag :-/ Men det är väll ändå folkets röster som räknas? hon va så vacker och sjöng så fint!!! När vi kom till hässleholn mötte vi upp Petra hon hade vatt med Bella hela dagen, plötsligt ser jag moster o kusin från Göteborg ååå vilken överraskning, dem hade kört ner för att träffa oss och heja på Bella! Så roligt!! Ska bjuda på några bilder, å TACK till alla som röstade!!!
Hennes resa har just börjat ni kommer få höra mera...
Hon gör sig redo...
Visst är mamma o moster lika??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0