IFK

Yes på lördag blir det Malmö och hejja på IFK, ska bli sjukt spännande, jag hoppas att dem vinner med några bollar så det inte blir så sjukt spännande att jag får så ont i magen som jag fick i söndags haha!! Bella lilla busan lyckades på tag i bra biljetter till oss när ingen annan lyckades toppen bra!!!!
Jag åker ner med Petra, Robban o Hans vi åker ner lite innan kanske går i någon affär o äter ngt gott! Sen kommer bella med Camilla o hennes familj ( petras kompis) Ska bli himla roligt! Köpte orange nagellack igår o målade innan jobbet, så ville Gunilla oxå ha hihih hon fick måla sina på fikan! Idag när jag öppnade kbladet så stod det att alla oranga nagellack i hela stan va typ slut, var  visst inte bara jag som tyckte det va roligt :-)
Idag har jag varit med farmor på maxi och handla lite mat, blev ganska dyrt men många middagar!!!
Imorgon blir det jobb 8-18.30 sedan hem en runda till Petra o hjälpa henne när hon ska servera 3rätters till ett gäng bönder ;-)
Smsa Malin igår och idag men ingen svar, undrar om det kommit en liten bebis?! Åååå tänker på henne massor!!
Kram o hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0