Bara hemma..

Idag är jag ledig och är bara hemma och gör typ ingenting.. Började morgonen med en promis, mötte Bella när hon skulle ta bussen så jag fick låna hennes mp3 med gamal musik på.. har ingen musik i min gamla mob så tråkigt..sa att hon fick komma över en dag och hjälpa mig att fixa det!! Kass på sånt!!
Sen har jag mest slappat faktiskt inte haft lust att göra ngt:-/
Igår hade Rickard match det gick inte alls bra, dem har haft en tråkig start nu på deras serie, hoppas det vänder! Dok kommer nog inte Rickard att spela på ett tag han fick lite ont i sitt lår som han haft lite problem mä!
Vi såg handbollen sen, gud vad spännande, flera gången han man tänka att nu var det nog kört men plötsligt stod det lika igen och igen.. i slutet vågade jag inte titta gick o gömde mig i datarummet haha...men dem klarade det, dem vann så underbart o så himla rättvist! Nu ska alla till Malmö på lördag men jag har inte bestämt mig ännu.. Jag o Rickard sa direkt att vi skulle ner dit, men sen ringde en från fotbollslaget o sa att dem skulle ner hela laget o klart Rickard ska vara med grabbarna då!! Ingen dålig lagfest!!
Rickard ska bli morbror igen :-) Jätte roligt!!!!! Nu är det så det syns på lilla Malena, fint!!!
Kram på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ibland kan det vara skönt att bara vara hemma o göra ingenting!:) Men jobbigt om man är rastlös..hinner jag aldrig bli, ha ha! Oh så kul för Malena, så mysigt med en bebis till i familjen! :)

2012-05-07 @ 20:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0