Mello finalen!

I lör började dagen med lite städ o fix, Rickard åkte iväg och spelade match och jag åkte en runda till stan! Min skyttekung hihihi kom hem vid 16 dem vann och han gjorde två mål roligt :-) Sen på kvällen hade vi underbara vänner här! Peter o Ullis kom och åt tacos med oss och snackade lite skit, va mys att äntligen träffa dem! Lite senare kom Linda o Robin oxå, vi dukade upp massa gotte och gjorde oss klara för finalen!! Jag hade Loreen och Danny som mina favvisar, gillade även David Lindgren en hel del, men visste han inte skulle vinna, men han är bra o söött!!
Vi gjorde även tips om i vilken ordning alla skulle komma, jag hade 4 rätt o vann :-)
Tack för en underbar helg!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en trevlig lördag kväll <3

2012-03-12 @ 19:34:47
Postat av: Ullis

Säger detsamma! Tack för god mat o dricka, alltid så kul o ses!

2012-03-13 @ 22:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0