Mamma!

Idag fyller kära mamma år vi ska ner där ikväll och äta lite mat o fira henne ska bli mysigt!!
Jag är ledig idag inte gjort så mycket mer än tvättat, tittat på lite inspelade program och vatt med sofie o fixat mammas present!!
Sagt till Rickard att vi måste stor städa här en dag snart innan jag får panik, alltså städa o rensa i alla skåp osv.. iallafall börja med något rum! Tror det blir på söndag! jag vill inte ta tag i detta själv!
15mars har vi bott här i 2 år gud vad tiden går fort!!!
Partymen jag fick av Bella i julklapp är helt underbar jag har aldrig någonsin fått så mycket komplimanger att jag lukar så gott, tom folk jag inte känner frågar vilken parfym jag har, när vi är ute o fester kommer tjejer fram å lukar på mig haha, idag mailade Malena mig o frågade vad parfymen heter.. den är underbar..
Lancome tresor midnight rose, lite speciell men jag älskar den o många andra oxå tydligen!!
Igår kväll stannade jag o Marie på jobbet ett par timmar och packade upp massa nyheter, så kolla in hylla 25 när ni är i butiken nästa gång den är längst ner efter det röda vinet, där står allt från 60-500kr både rött o vitt, plus att det kom massa alkoholfria äppelmustar som brukar vara såå goda!! Lite öl kom oxå men är inget för mig ;-)
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0