Kalas..

Kom nyss hem från kalaset där vi firade Philip som fyller 19 idag och Bella som fyller 21 på lördag!
Vi fick riktig söndags mat, helstekt kalkon bröst, gräddsås,potatis o massa goda tillbehör mmmm!
Sedan daim tårta till efterrätt!!
Philip fyller 19år känns helt galet..
Dok har dagen inte varit så som jag tänkt mig, visste sofie o hennes familj inte skulle komma på kalaset för barnen har varit magsjuka så det visste jag men att sofie skulle behöva åka in till sjukhuset i eftermiddags visste jag inte :-( Hon har högfeber o haft några dagar nu, det är verkligen inte bra för henne :-( hon som ska till Göteborg på tis, undrar om hon kommer kunna åka! fick sms av henne innan hon hade inte fått träffa någon läkare ännu men hade iallafall fått en säng.. dok inget rum utan hon låg i korridoren :-/ Hoppas hon fått ett rum nu!! Det gör så ont i hela mig allt detta med min älskade syster!!!! Jag kan inte förstå hur sjuk hon är..
Igår kväll hade vi mys hos Rikard vi grillade,spelade spel o hade jätte trevligt! Blev lite stressigt för blev impuls planerat o Rickard( min skyttekung) mål igen ;-) kom hem från sin match vid fyra o jag hade jobbat, så vi fick inom Maxi o handla kött påvägen dit, hade Carro,linda o Robin oxå med oss i bilen :-)
Skulle möta Mia o hennes vänner utanför Grand, när ja nästan va framme o ringde henne hade dem inte åkt från förfesten, Rickard snäll som han är körde o hämtade Mia o två av hennes vänner o körde oss till grand, ja låg nog efter lite där kände jag hihih, va super kul att träffa Mia!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Usch stackars Sofie! Vad fattas henne? Kram

2012-03-19 @ 22:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0