Ingen blogg lust alls :-/

Min blogg lust är borta, har inget kul att dela med mig av och vet inte vad jag ska skriva :-(
Helgen har varit toppen bra och vi hade en riktigt trevlig lördag här hemma, och firade Bella med Kinamat,skumpa,charader o singstar :-) Vi åkte vidare till  Mattias sen och hade följe med dem in på Grand! Hade inte så roligt på grand denna gången.. va inte så mkt folk ute som jag kände..
Helgen blir det bara slappa slappa, kan behöva det varit väldigt mycket nu sista tiden.. har dö ont i halsen oxå o känner mig så slö, vilat hela dagen nästan men nu ska jag snart åka in på möte på jobbet,typiskt att det hamnar på sin lediga dag men men!!
Fick tillbaka en bra slant på skatten det känns jätte skönt, Rickard oxå så ngt kul ska vi väll kunna göra i sommar!!
Kramizz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0