En ledig torsdag..

Haft det skönt idag på förmiddagen, tvättat lite, fixat med disken o sen bara tatt det lugnt en stund nu! Mamma kommer o hämtar mig när hon slutat strax efter två jag ska följa med henne på lite ärende!
Igår hade jag utvecklingssamtal med chefen vi har det en gång om året då vi verkligen sitter ner o snackar om allt, vi traggade över en och en halv timme haha! Det gick bra med allting han har lite mål för mig som han vill jag ska uppfylla innan detta året är slut så det är bara att kämpa på!
Igår när jag kom hem såg Rickard lite hängig ut han hade ont i halsen o kände inte sig så kry, han ville ha varm choklad så vi gjorde det till kvällsmat och lite ägg mackor :-) Lite dagis mat hihi, blev grädde oxå till chokladen gud såå gott!! han gick o la sig tidigt o jag satt uppe o kollade på mina program hihi!!!
har inte så mycket planer för helgen ska jobba för Albin på lördag och på söndag ska vi på kalas o fira Philip o Bella :-) bella fyller nästa helg så vi får fira henne lite då oxå :-)
Nu ska jag fixa mig i ordning lite!!!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0