Mysig helg..

Haft en skön slappe helg, kunde behövas efter min sjuk vecka, fortfarande väldigt förkyld dok!! Skulle träffa Malin o lille Erik imorgon men fick hoppa in och jobba, hade inte kunnat träffa dem ändå för är så förkyld.. Hoppas vi får ihop en ny dag snart, rädd att kläderna jag köpt till honom inte passar längre :-/ får köpa nya kanske...
I fredags hade jag fredagsmys med mig själv och letsdans finalen :-) Rickard hade match och sedan bowlade dem i Åhus!!! I lör körde vi ut en runda till skoglösa Rickard skulle hjälpa hans pappa med lite saker så jag hjälpte oxå till ett par timmar bara!! Vi körde till maxi och handlade lite, hem o slappa en stund för att sedan åka till Petra på grillmys! Sofie o Ebba va oxå där :-) Andre är i paris med jobb och Elias hos sin pappa!!
Hans har köpt en helt ny camaro, gul och svart riktigt häftig, Petra hade den i helgen för att Hans va bortrest, vi passade på att köra en runda och samtidigt köra Bella till tbaren där nattpass väntade!!!
Tack för en mysig kväll!!!
Idag är Rickard o spelar golf tävling.. Jag har inte gjort så mkt ännu..får se vad dagen bjuder på!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0