Ledsen..

Jag är faktiskt ledsen, jag brukar inte klaga på vädret för man kan inte göra ngt åt det..men har man semester och det känns som höst kan man inte annat än att vara putt.. 13grader ute idag när jag vaknade och helt mörkt på himlen.. jag vill ha sol o värme, hade rickard oxå varit ledig nu hade vi åkt till varmt o soligt ställe det hade jag sett till, men nu jobbar han 2 veckor till.. och när han går på semester så hans första helg ska vi på bröllopet på lör och konfirmation på söndagen, det hade varit nån av dem dagarna vi vatt tvungna att åka för att jag skulle hinna vara iväg en vecka innan jag börjar jobba igen.. ser mörkt ut för sol o värme!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Upp med hakan! Du har annat glädjas åt!!!!!!!!!!Stora kramar

2012-06-27 @ 08:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0