VI SKA BLI TRE!!!!

Japp, jag har inte bara käkat för mycket på semestern jag är gravid, jag kan inte riktigt förstå det ännu faktiskt även om jag redan fått en mage.. Jag är i vecka 15 och bebisen beräknas komma dagen innan min 30årsdag!
 
Jag och Rickard är så himla glada, vi har försökt ett tag men det har inte velat sig riktigt, kanske det oxå beror på min rädsla som har med allt inför detta att göra!
 
Det har varit jätte svårt att lura alla genom att låtsas festa hela sommaren.varit mycket fester, möhippa,bröllop, 30års fest, midsommar, grillparty..men jag har lyckats hålla mitt alkoholfria rosevin i min väska o bara fyllt på efter hand  när ingen såg :-) Varit svårt! 
 
För ett par veckor sedan fick vi lyssna på hjärtljuden hos barnmorskan det var en häftig känsla, först då gick det nog upp för Rickard att detta var på riktigt!
Nu ser vi fram emot ultraljudet, hoppas kunna få reda på vilket kön som bor i min mage då vi tycker det hade underlättat lite att veta så man kan förbereda lite :-)
 
Jag mår jätte bra och har gjort hela tiden, bara varit så himla trött, och mina prov svar sa oxå att jag har järnbrist.. så det ska jag försöka ändra på nu, kommer äta järntabletter från vecka 20.. Nu ska jag försöka äta mat med massa järn!
 
Vi är så lyckliga! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

<3

2012-07-30 @ 21:29:46
Postat av: Ullis

Åhhhh...Grattis igen, äntligen får jag prata om det!!! Blir lycklig bara av att läsa om hur lyckliga ni är<3 Tycker så mycket om er, det kommer att gå jättebra! Kramar i massor

2012-07-30 @ 21:51:39
Postat av: Sanra

Lycka! <3 <3

2012-07-31 @ 07:54:04
URL: http://corneliaochneosmamma.webblogg.se
Postat av: Sanra

Lycka! <3 <3

2012-07-31 @ 07:54:05
URL: http://corneliaochneosmamma.webblogg.se
Postat av: Challe

Åh vad roligt Sandra!! Jätte stort grattis till er!
Hoppas att du mår bra och att tröttheten blir bättre. Bare in mind att du närmar dig dina 100 gyllene dagar, dem brukar säga att dem kommer där nånstans vid v 16 typ. Jag tror dock att jag har fått uppleva mina klart nu..eller är det för att man börja jobba igen som gör att man känner sig lite mer sleten igen ;)

Lycka till!

Kram Challe

2012-07-31 @ 08:37:23
URL: http://www.challekarlsson.blogg.se
Postat av: Linda

Grattis igen gumman <3
E så himla glad för er skull :))

2012-07-31 @ 12:44:24
Postat av: Hanna

Åhh stort grattis till er!! Måste kännas helt fantastiskt!!! Kramar

2012-07-31 @ 13:28:22
URL: http://litenh83.blogspot.se
Postat av: sandra

Tack snälla ♥

2012-07-31 @ 13:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0