Helgen..

Oj vad tiden går fort helgen bara flög förbi.. I fredags körde vi till Eko behövde lite sånt dom dem här där hihi..tvättmedel,städsaker,toapapper och sånt kul.. Rickard körde till sina föräldrar och tvättade bilden och så.. På kvällen hade vi inget bestämt först men jag hade tatt upp färs till tacos för vi va sugna på det, först fråga Linda om vi ville mä dem o äta i stan sen frågade malena oss typiskt men vi kom på att vi kunde bjuda hem Ingrid o Gert på lite tacos så det gjorde vi, dem kom hit vi åt och spelade kort.. jag gjorde en jordgubb och rabarber smulpaj oxå vatt sugen på det länge, fick lite rabarber av grannen :-)
 
I lördags gjorde jag inte så mycket.. Bella o Mattias kom hit på lite middag sen körde mattias hem och fixade lite inför kvällens fest.. Bella och jag gjorde oss fina, va på toan flera timmar typ så Rickard fick gå ner i källaren o fixa sig hihih.. Vid 19 var det dax att inta festen :-)
 
 
 
 
 
Mina bilder vill inte som jag vill så får räcka med dessa sålänge...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0