Fusk..

Nyss smörjt älsklingen på ryggen och skivat vattenmelon till honom, han stack nyss till stranden han va där igår oxå själv ska jag ta mig till jobbet snart! Det känns verkligen tufft att jobba dessa dagarna när det är sommar ute för första gången i år typ..(Även om ja älskar mitt jobb) dessutom va jag bara ledig i mån och jobbar nu full vecka vilket jag inte brukar göra, brukar ha en ledig dag till men inte denna veckan såklart, nej då inte bitter :-/
Jag som älskar solen!! Men glad för alla andra som har semester såklart!
 
Igår kväll hade jag dejt med Ida h, linda o syrran vi satt på bagels och snackade skit inte träffat Ida på jätte länge nån av oss så det va jätte mysigt vi snackade om allt det kom upp båda roliga saker och saker som va väldigt tråkiga.. Hoppas vi kommer hålla bättre kontakt med Ida när dem flyttat in i huset och fått ordning på saker o ting!
nej jag får väll palla mig till jobbet!!! Kramizz!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0