Bio och middags mys!

Vi ska strax bli hämtade av Petra o Robban blir lite mat på stan och sedan har jag och Petra bestämt att vi ska se den svenska nya komedin cockpit tror jag den hette :-)
Vi bestämde det igår kväll när vi va där och grillade.. Hoppas filmen är rolig!!
 
Josse, du vet allt sånt du gillar och jobbar med är det värsta jag vet.. sprutor, nålar,blod,kvinnor/män i vita rockar haha :-/  men tur att någon vill jobba med sånt, du är grym :-)
 
Syrran med fam kom hem inatt å vad jag saknat dem hoppas få träffa dem imorgon, dem har varit på cypern 2 veckor..fuskisar!
 
Trevlig helg mina vänner!!
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Det är inte konstigt att man har fobier mot sådant som man associerar med hemskheter. Sjukhus etc är ju oftast förknippat med sjukdomar och ledsamheter. Jag är tacksam för att jag inte har en massa negativa upplevelser, så som du har, utan istället kan hjälpa människor att bli friska och må bra.
Kram på dig!

2012-07-26 @ 00:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0