Helgen över igen..

Helgen går så himla fort, även om jag inte jobbat lördagar nu på typ 3månader minst så går helgen fort.. Men på lördag är det dax att jobba lördag igen! vatt skönt att slippa det men känns ändå okej att börja igen! Nu är vi mindre styrka igen på jobbet!!
I fredags efter jobbet kom jag hem till god mat o bara soff mys!!! I lördags hjläpte Rickard sin pappa med lite saker och jag gick en lång runda med Petra sen städade jag och fixade här hemma!!! Hade lite vänner som kom på lite mat o spel va himla trevligt, lungt o skönt! Marie o Macke tittade även förbi lite senare på kvällen!! Kul!!
Nu ser jag fram emot min fest den 28e, fest sugen men mest danssugen tror jag, o ska bli kul att träffa mina vänner, alla tillsammans blir en blandad härlig kompott hihih!! Dok kan inte alla komma men så är det ju alltid!! Väntar svar från några men satt sista dagen på söndag så är ju lugnt!
igår var ja o Petra på gymet, va härligt, åkte dit innan dem öppnat härligt att träna i lugn o ro, plus att man vågar prova alla maskiner utan att alla tittar ;-) hihi.. lite träningsvärk idag mest i magen ;-) gött!!
Vi hade mys dag sen här hemma haha, rickard satt i källaren o kolla på alla sport som fick igår..skidor,fotboll o handboll jag låg här uppe i soffan o kolla film o sappade :-) haha!!
Idag är jag ledig väntar på att Petra jobbat klart så blir det nog en promis o kanske maxi? får se!!!
Kram på er!!
Ska bara önska mig pengar när jag fyller år av min kära familj, drömmer om en resa ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för i lördags :)

Smart å önska sig pengar, hoppas de blir nån resa för dig så småningom :)

Puss

2012-01-16 @ 19:02:52
Postat av: Jennie och Norah

Den var galet bra! Helt fantastiskt! Jag grät som ett litet barn, så det var skönt att se den själv =)

Kramen!

2012-01-18 @ 19:34:05
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0