Får se vad dagen bjuder på..

Yes nu är jag ledig fram till tisdag.. Känns väldigt konstigt.. Jobbade så mycket i dec att det blev liten mini semester nu här i början på året! Vi har ju samma månadslön nu o känns ju skönt att man har jobbat massa o har lite ledighet framför sig!!

Imorgon blir det kalas hos Martin, Rickards kusin! På lördag ska vi fira Sofie och på söndag David fullt ös!! Sofie o david fyller båda år på söndag så dem fick ha vars en dag att fira sig :-)
Mamma väntar på att Sofie ska ringa från sjukhuset, mamma ska hämta henne, jag funderar på att följa med har ju ändå inget vettigt för mig!! Sofie skulle ngt ärende sen oxå! Kan va skönt att komma ut en runda!
Ja måste komma igång med träningen igen, har slappat för länge nu tycker jag inte bra.. Kom igen nu!!! Kanske är det vädret som gör att ja inte e så sugen på mina proms längre.. men finns ju inget dåligt väder sägs det :-/
Känns iallafall skönt att det märks lite på kläder osv att man gått ner några kilo, Rickard kom i sin gamla kostym på nyår som han inte kunnat ha på ett par år..  Duktigt! han hade första utomhus träningen i måndags oxå så nu blir det fullt ös för honom!
Så många som ska ha bebisar i vår/sommar känns så roligt, jobbarkompis,bekanta och nära vän.. känns jätte kul och det är första för alla :-) Mitt hjärta slår ju extra hårt för Malin o Johan, jag kan gråta bara jag tänker på det! Dem är så värda detta och dem kommer bli underbara föräldrar o skämma bort sin bebis till max ;-) dessutom vet ja vilket kön som ligger i hennes mage med det håller jag hemligt ;-)
Ååå vad jag längtar! När jag fick veta detta hade Malin gått ganska långt, men va såklart orolig att ngt skulle gå fel, när jag sedan fick veta hade min glädje ingen gräns.. Nu har hon en söt mage och är så himla fin! jag önskar dem all lycka!! ÅÅ börjar gråta igen nu.... GLÄDJE!!! Malin berättade att jag o Anna hade regagerat ungefär på samma sätt när vi fick veta denna underbara nyhet, kanske det är för att ja o Anna är bra på att visa våra känslor plus att vi fått följa Malins resa för att bli gravid!!! Älskar dig Malin <3

Kommentarer
Postat av: MalinL

Du är underbar Sandra, fast det vet du att jag tycker :-) Tack för de otroligt fina orden, det värmer ända in i hjärteroten. Puss på dej min finfina vän!!!

2012-01-05 @ 13:38:28
Postat av: Linda

Åhh vad roligt att Malin e gravid :))



Puss

2012-01-05 @ 17:03:06
Postat av: Fia

Åh vad härligt för din vän som är gravid, läser mellan raderna att det kanske inte varit enkelt för dem att bli gravida vilket faktiskt gör det mer underbart när det väl händer!

2012-01-05 @ 22:42:03
URL: http://www.petitefia.blogspot.com
Postat av: Anna

Du och jag Sandra, bölerövar!! Haha!

2012-01-08 @ 00:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0