Varför?

ja varför kan inte jag bara blir så vanligt förkyld bara? Nej jag måste bli jätte sjuk o få högfeber o hosta i flera dagar oxå :-(
I tisdags var det min dag, kände mig lite konstig på morgonen som att ngt var på gång..tänkte inte mera på det utan åkte till jobbet.. det va tungt att andas o jag blev varm för ingenting.. jag jobbade mig igenom hela dagen och mötte upp Rickard,Ingrid o Gert utanför Barbko, vi skulle äta gott o fira mig! jag mådde ganska ok då.. Maten va helt fantastiskt god, jag o Ingrid tog ett glas rött till :-) När jag kom hem gick jag o la mig direkt nästan, sov lite dåligt på natten o vaknade med hög feber.. som tur var så va jag ledig ons o tor.. jag bara låg o sov, orkade knappt titta på tv, hade svårt att få ner febern, inte van att knapra så mkt tabletter haha.. i fre fick jag sjukskriva mig, det tar verkligen emot först för att jag visste folk redan va sjuka plus att man missar så mkt pengar när man är hemma men vad skulle jag göra med 39grader feber o helt off :-/ I helgen skulle jag ju ha kalas o fira mig men så blev det inte..låg igår oxå :-/ idag är första dagen som jag är uppe o har haft aptit..så ikväll ska ja laga lite mat för senaste middagen jag åt va i tis kväll..
Fick jätte fina träningskläder av Rickard som jag önskat mig men trode inte jag skulle få dem för hade redan fått ett par jeans :-) tack snälla, nu vill ja bara bli friskt så ja kan börja träna igen!! Av Rickards föräldrar fick jag pengar och det fick jag även av Rickards mormor o morfar!!! Tack Snälla!!! Även Pappa skickade en peng!! Tack!
Antar jag har några presenter som väntar på mig men det får vi ta sen :-)
Sitter o kollar lite recept till lördag när det är vår tur att ha Mia,Ralle,Ida o Sebbe på middag! ÅÅ svårt vet inte alls vad jag/vi ska laga.. hmmm
puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0