Två dagars ledigt!

Yes ledig onsdag o torsdag, men man njuter inte på samma sätt denna veckan för man bara jobbar tre dagar! Förra veckan jobbade jag fem dagar o då njuter man mera av sin lediga dag tycker jag, visst jag har samma månadslön men man vill ändå ha lite jämt jobb liksom! Imorgon kommer mamma o systrarna på lite middag! Ska snart in till maxi o handla så Rickard kan hämta mig lagom tills han slutat!! Tänkte baka lite imorgon oxå fall jag har lust till det även då! :-)
Min lilla jobbar kompis Lotta är gravid och ska ha i början av Maj, samma sag som min kompis Malin eller det är 3dagar mellan kanske?! iallafall så mår Lotta inte alls bra och ligger hemma nu sjukskriven efter att fått vara på sjukhuset några dagar! hennes lille bebis i magen e lite mindre än han borde vara och Lotta har fått en bakterie på livmoderhalsen o får bara ligga o villa nu två veckor, känns kanske som hon inte kommer att jobba mera, men såklart hoppas jag på det för ja saknar henne redan!!! Hon har fått antibiotika så hoppas hon mår bättre snart!!
Krya på dig Lotta o lille Morris <3 ( tror inte du läser här men ändå) :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch då :( hoppas hon mår bra snart igen :))

Puss

2012-02-15 @ 18:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0