Jobb igen..

Japp Igår var det jobbe dax igen, skönt att komma igång igen! Ligga hemma är verkligen inget för mig!!
Ska snart in och göra lite nytta igen! Började med en lång dag igår 8.30-20.30 hade ett möte på kvällen!!
När jag satt på bussen hem igår så såg jag att Linda skrev på facebook att Robin hade haft änglavakt, jag smsade henne direkt för att kolla vad som hade hänt, då hade han krockat med en Älg.. hela bilen var helt paj och Robin klarade sig bra med endast glas splitter i händerna.. Det är sjukt vilken tur han hade igår kväll, där ser man hur skört livet är och hur snabbt det kan ta slut, Robin han tänka tanken att hans sista stund nog var inne.. Det är fruktansvärt!! Jag är så glad att detta slutade så bra, en ny bil kan man köpa för pengar!!!
Tänker på er mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack min älskade vän <3

2012-02-08 @ 22:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0