FÖRLOVADE!!

Grattis mina äldskade vänner till eran förlovning och tack för att vi fick vara med på denna kvällen och fira med er!!! Tusen tack för allt ni fixade till Rickards överraskningsfest! Vilken lyckad kväll!!! Ni är bäst!!! <3
Jag skulle lägga upp lite foto här men det bara strulade försökt sen i söndags så fick lägga bilderna på facebook istället!!!
Lördagen började med att jag och Rickard åt på Steakhouse och sen gick vi bort till Linda o Robin, Rickard trode att vi fyra skulle spela kort o slappa lite!! Han började ana ngt när han såg Malenas bil utanför och när linda öppnade dörren och hade värsta snygga klänningen på sig ;-) Ut från sovrummet hoppas hela gänget av vänner fram och sjunger för honom, festen var igång!!! han lev väldigt chockad ändå!!!
Robin hade friat till Linda bara liten stund innan vi kom, när alla va på plats så öppnades champagnen!
Skål o Grattis!!!!
Idag mår jag inget bra :-/ Hoppas det blir bättre under dagen kan bara inte bli sjuk nu IGEN!!! dax för jobb! Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack min älskade vän <3



Blev ju en hellyckad kväll :)



Du får ju inte bli sjuk igen :((

2012-02-21 @ 09:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0