Bakar..

Yes nu har jag bakat en chokladtårta med daimgrädde den är så himla god, jag är inte så mkt för tårta o sånt men detta är en jätte god chokladkaka/tårta som är super god :-) Fått recept av mia... får hoppas familjen gillar den ikväll!!! Denna bilden är från Mia, jag har inte lagt på min grädde ännu, det är ingen kakao i kakan utan mörk choklad bara...mums!
Ska bli mys att träffa dem :-)
Rickard fyller på sön och jag har inte haft nått kalas, min familj vill oxå gratta Rickard så får bli idag.. sen vet jag inte än hur det blir på söndag när han fyller år det återstår att se :-)
men gud vad mkt diskt det blir o stökigt bara för att baka liten kaka, när jag ändå va igång gjorde jag Rickards favvo kaka, kärleksmums :-)
Puss mina vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0