Älskade systrar..

Mmmm mina kära systrar åker fram och tillbaka flera gånger i veckan till sjukhuset, jag tycker så synd om det som får genomlida så himla mycket alltid..
Nu va det Bellas tur igen att spenadera hela dagen på sjukhuset, idag handlade det inte om hennes allergi utan om hennes lilla mage o tarmar igen :-( hon blev sjukskriven.. Krya på dig sötis!!
Tur mina systrar e mycket starkare än lilla jag!!
Idag har jag namnsdag och 3st har Grattat mig, Rickards mormor o morfar och en kund på jobbet ;-) det ni!!
jag ska gå o sova nu sjukt trött, och jobb imorgon igen! nattis!!

Kommentarer
Postat av: jenny

Grattis på namnsdagen hihi:) Jag har med namnsdag idag! Heter Alexandra;) puss o natti

2012-02-17 @ 23:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0