60st..

Hmmm 60st läsare har jag på bloggen nästan varje dag, vilka är alla dessa!?
Så himla tråkigt att ingen kommenterar ngt, vissa är flitiga men alla ni andra då? tråkmånsar!
Man vill ju få lite kommentarer på det man skriver, tips eller annat skoj!
Nu är jag ledig onsdag o torsdag! På Tor ska ja ha lite kalas för min familj som jag fortfarande inte hunnit fira med, vet inte vad jag ska bjuda på men något ska jag nog komma på!!
Skulle vilja inviga mina nya fina träningskläder men fortfarande hosta så kanske ingen bra kombo?! saknar träningen!!
Lyckades inte lägga upp film klippet jag filma i helgen,den va för stor fast filmen bara va 59sek, så kunde inte direkt klippa bort något, vet inte hur jag gör? Ida ville hellre ja la upp den på facebook för där visste hon vilka som såg dem medan Mia inte ville facebook alls, så får se om jag lyckas lägga upp den här någon dag!!!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0