Mys hos Ullis o Peter!

Hade nyss skrivit ett långt inlägg men det bara var borta plötsligt.. Igår blev vi bortsämda hos Ullis o Peter med god mat, efterrätt, dricka och annat mumsigt! Så mysigt att komma hem till dem! Deras hund gillade mig, tror han hade koll på att jag har en bebis i magen, han ville gärna vara på magen ;-) Vid strax efter 23 körde vi hem, jag körde faktiskt..men blää var jätte dimmigt.. jag var trött och Peter skulle jobba tidigt idag! får bjuda på några bilder..













Tack för ikväll mina vänner! När vi kom hem hade Bella o Marie förfest här hihi..







Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack själva! Så mysigt att ha er här! Du glömde ditt halsband, så nu måste vi ses i veckan! ;-) kram

2012-12-16 @ 11:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0