Lucia fika hos Frida!

Idag var det dax för lucia fika hemma hos Frida! Jag har fått äran att vara med dessa 4 söta töser och deras bebisar när dem har dejter! Det är roligt för frida har jag bara träffat några gånger genom Malin, dem fick barn samtigt! Frida kommer från stockholm om jag inte har fel för mig, nu bor hon i åhus och har barn med min gamla barndoms kompis Niclas som jag umgåtts mkt med innan men inte haft så mkt kontakt mä på senare år! Hoppas det blir ändring på det :-) goda människor! Tog några bilder från dagens fika!











Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så vacker Malin !

2012-12-14 @ 17:56:05
Postat av: Ida p

Inlägget var från mig!

2012-12-14 @ 17:56:46
Postat av: MalinL

Tack snälla Ida! Du också! :-) Otroligt fin klänning du hade på dig på modevisningen, det strålade om dig!

2012-12-15 @ 06:53:44
Postat av: Anonym

God jul gott nytt år hälsa din lille bäbis

2012-12-15 @ 23:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0